Vsebine in metode dela

Vzgojno delo zajema spontano igro otrok, ki je osnovna dejavnost v vrtcu in osnovni način otrokovega razvoja in učenja. Prepleta se s strokovno pripravljenimi dejavnostmi, ki jih razvrščamo v naslednja področja:

  • jezik (Otroci se učijo jezika ob poslušanju vsakdanjih pogovorov in pripovedovanju literarnih vsebin, poslušanju glasnega branja odraslih, pripovedovanju, opisovanju, domišljijskih igrah, dramatizacijah, izmišljanju pesmic in zgodb.)
  • matematika (Prešteva, razvršča, primerja, meri, grupira, prikazuje s simboli, poimenuje..),
  • gibanje (Potreba po gibanju in igri je otrokova osnovna potreba. Otroci pridobivajo raznovrstne gibalne izkušnje, od naravnih in preprostih oblik gibanja do zahtevnejših športnih dejavnosti.),
  • umetnost (Otrok lahko  predstavi svoja najbolj skrita počutja in čustvene vsebine, ki se odražajo v pesmi, plesu; pridobi občutek za red in lepoto.),
  • družba (Otrok spoznava ožjo in širšo okolico, v kateri živi, kulturo kraja, narodne običaje  in druge kulture.)
  • narava (Spoznava lepote narave, skrbi za rastline in živali ter jih neguje, spoštuje živa bitja in njihov življenjski prostor. )
  • DNEVNA RUTINA (Nega, prehrana in počitek).

Skozi njih dosegamo cilje predpisane v nacionalnem dokumentu Kurikulum za vrtce. Strokovne delavke uporabljajo sodobne metode in oblike dela, ki jih prilagodijo starostni stopnji otrok. Dejavnosti se odvijajo v celotni skupini, v manjših skupinah in na individualni ravni.

Dostopnost